ورود / ثبت نام
0

فراخوان برگزاری کارگاه آموزشی رایگان

2467 بازدید
کارگاه آموزشی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

برگزاری کارگاه آموزشی رایگان برای فارغ التحصیلان دارالفنون

معاونت آموزش مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون با اعلام فراخوان عمومی و ارسال دعوتنامه از فارغ التحصیلان دوره هایی تولید محتوای تبلیغاتی و تیزر خود دعوت کرد جهت به روز رسانی اطلاعات و ارتقاء مهارت خود در کارگاه های آموزشی رایگان این مرکز شرکت نمایند.

انتشار دومین فراخوان عمومی

فراخوان دومین دوره کارگاه آموزشی رایگان دارالفنون در 27 بهمن ماه 1401 به صورت رسمی در وب سایت این مرکز منتشر شد و ضمن ارسال دعوتنامه فارع التحصیلان جهت  حضور در Updating specialized information  دعوت شدند. لازم به ذکر است که این کارگاه ها در استمرار سیاست های آموزشی این مرکز با هدف بروز رسانی مستمر فارغ التحصیلان با محوریت مهارت های نرم افزاری در حوزه تدوین فیلم از چهارم الی یازدهم اسفند ماه سال جاری در مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون  برگزار می شود.

Workshop to update and upgrade specialized skills of graduates

بیش از دو دهه است که این مرکز در فواصل مختلف زمانی اقدام به ارتقاء مهارت و بروز رسانی اطلاعات فارغ التحصیلان خود در مجموعه کارگاه هایی با نام Updating specialized information  می نماید.

برگزاری 272 کارگاه آموزشی در طول 24 سال

براساس اعلام واحد آموزش این مرکز از بدو تاسیس تاکنون 272 کارگاه آموزشی رایگان برای فارغ التحصیلان خود برگزار کرده است. اغلب این کارگاه ها در طول 3 روز و هر روز 5 کارگاه آموزشی در طول 17 سال متمادی در جشنواره بین المللی تخصصی دوربین های دیجیتال، هنر عکاسی و تصویربرداری،سمعی وبصری و تجهیزات وابسته برگزار شده است. پس از ویروس کرونا با راه اندازی سرور اختصاصی این مرکز 11 کارگاه آموزشی رایگان به صورت مجازی برای فارغ التحصیلان دارالفنون برگزار شد و اکنون با عادی شدن شرایط کارگاه های آموزشی حضوری از اسفند ماه سال جاری کارگاه های آموزشی رایگان دارالفنون به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://darolfunun.com/?p=19759
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

0 نظر در مورد فراخوان برگزاری کارگاه آموزشی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

× سوالی دارید؟