ورود / ثبت نام
0

کلاس عکاسی خصوصی درتهران 66573000

3300 بازدید
کلاس عکاسی خصوصی درتهران
5/5 - (1 امتیاز)

کلاس عکاسی خصوصی درتهران

کلاس عکاسی خصوصی درتهران؛ توسط استاد محمد مهدی تدین مدرس دانشگاه ومولف کتاب های عکاسی؛ براساس درخواست هنرجویان برگزار می شود. همچنین عکاسان و دانشجویانی که نیاز به راهنمایی وجلسات رفع اشکال تا سقف زمانی 30دقیقه را دارند؛ می توانند از جلسات مشاوره و رفع اشکال کلاس عکاسی خصوصی درتهران بهره مند گردند.

کلاس عکاسی

کلاس عکاسی DIF2018

شرایط  کلاس عکاسی خصوصی درتهران:

  • مبنای محاسبه هرجلسه حضوری 90 دقیقه و هزینه هرجلسه ۱۲۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.
    درصورت درخواست متقاضی برگزاری دو جلسه پی در پی در یک روز، جلسات 180دقیقه ای نیز امکان پذیر است.
  • جلسات مشاوره ورفع اشکال خصوصی تا 30 دقیقه  هرجلسه ۶۰۰ هزارتومان و مازاد بر آن به همان نسبت به ازای هر (دقیقه ۲۰هزارتومان ) افزایش می یابد.
  • محل برگزاری : آموزشگاه دارالفنون
  • علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان  با واحد آموزش، آموزشگاه عکاسی دارالفنون با تلفن های 66573001-66573000-66572000 تماس حاصل فرمایند.

کلاس عکاسی خصوصی درتهران؛صرفا در محیط آموزشگاه عکاسی دارالفنون برگزار می شود وبرگزاری آن  درمنزل ،یامحل کار هنرجو، مشمول 20درصد افزایش هزینه است.

آموزشگاه دارالفنون

آثارهنرجویان دارالفنون

امکان دریافت مدرک معتبر

تمام هنرجویانی که دوره آموزشی خود را به صورت  خصوصی گذرانیده اند؛ نیز می توانند، پس از گذراندن مهارت های لازم همانند سایر هنرجویان ؛ درآزمون های پایان دوره آموزشگاه سینمایی دارالفنون، که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار می شود ؛ شرکت نموده و مدرک معتبر و قابل ترجمه بین المللی دریافت نمایند.

سازمان هایی که قصد برگزاری دوره های عمومی جهت آموزش پرسنل خود رادارند؛

می توانند جهت هماهنگی آموزش های سازمانی با واحد آموزش دارالفنون تماس حاصل نمایند. و یا درخواست خود را به شماره 09129366518  از طریق شبکه های اجتماعی خارجی (تلگرام|واتس اپ| اینستاگرام) و پیام رسان های داخلی (ایتا| روبیکا| بله) ارسال نمایند.

درخصوص مدرس دوره :

کلاس عکاسی خصوصی درتهران

کلاس عکاسی خصوصی درتهران

استاد محمد مهدی تدین موغاری از عکاسان و مدرسین شناخته شده عکاسی  در کشور است. شاید کمتر عکاسی را بتوان یافت که با او آشنایی نداشته باشد.

  • بیش از دو دهه فعالیت در رشته عکاسی و تدریس این رشته دردانشگاه ها و مراکزآموزشی معتبر،
  • تالیف ده ها کتاب عکاسی
  • عضویت در تدوین استانداردهای رشته عکاسی
  •  طراحی سوالات آزمون عکاسی ؛ در مقاطع مختلف تحصیلی و آزمون های جامع وزارت فرهنگ وارشاداسلامی؛
  • برگزاری ده ها جشنواره، نمایشگاه، مسابقه عکاسی
  •  داوری در معتبرترین جشنواره های کشور
  • تدریس عکاسی در برنامه های مختلف صدا و سیما

استاد تدین  شخصیتی  شناخته شده  در بین هنرمندان، عکاسان  و اصحاب فرهنگ و هنر است و بسیاری از عکاسان  صاحب نام کشور روزگاری از شاگردان ایشان بوده اند.

تربیت بسیاری از مدرسین و شاگردان صاحب نام ؛

معروف است که می گویند یک دقیقه  آموزش با استاد خوب برابر با ساعت ها آموزش با استاد متوسط و سال ها آموزش با مدرس کم تجربه است. وقتی با یک مدرس حرفه ای که سابقه سال ها فعالیت حرفه ای را نیز در کنار تدریس داشته است مواجه می شوید درک مطلب آسان تر می شود. بسیاری از اشخاص حرفه ای هستند که معلم خوبی نیستند و بسیاری از معلمان خوب نیز هستند که تجارب حرفه ای قابل توجهی ندارند، وقتی با یک مدرس حرفه ای که سابقه سال ها فعالیت حرفه ای را نیز در کنار تدریس داشته است مواجه می شوید درحقیقت یک تیر و دو نشان زده اید. بسیاری از شاگردان استاد تدین امروزه از مدرسین عکاسی و عکاسان خوشنام و حتی بین المللی محسوب می شوند ؛که این نیز از دیگر افتخارات این مدرس توانمند عکاسی است. وی با این توشه علمی و عملی تجربیات خود در رشته عکاسی؛ را با صمیمیت و اخلاص کامل  به هنرجویان مشتاق  عکاسی منتقل می کند.

محال است شما علاقمند به عکاسی باشید و او استعداد شما را کشف و شکوفا نکند.

اگر به آموزش عکاسی علاقه مندید و فرصت کافی برای حضور در کلاس های عمومی عکاسی را ندارید؛ می توانید به صورت خصوصی نیز از این تجربیات بهره مند شوید.

آنچه درکلاس عکاسی خصوصی درتهران آموزش داده میشود

در کلاس عکاسی خصوصی درتهران به هر اندازه ای که نیاز شما مرتفع شود آموزش خواهید دید. شاید شما بخواهید یک دوره کاملا کاربردی چند ساعته بگذرانید و با مقدمات عکاسی آشنا شوید و یا ممکن است شما عکاس باشید و در سبکی از عکاسی یا بخشی از آن اشکالاتی داشته باشید. مثلا ممکن است در نورپردازی آتلیه یا عکاسی تبلیغاتی نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید؛ و یا نیاز به رفع اشکال داشته باشید. ممکن است در ویرایش عکس یا رتوش، ترفندها و تکنیک های عکاسی سوالاتی داشته باشید؛ این نوع موارد در کلاس های رفع اشکال متناسب با نیاز شما آموزش داده خواهد شد.

همچنین ممکن است به کلاس عکاسی خصوصی برای هدفی خاص نیاز داشته باشید.

مثلا می خواهید آتلیه عکاسی تاسیس کنید؛ یا وارد دنیای عکاسی تبلیغات شوید. تفاوتی نمی کند که شما چقدر با عکاسی آشنا هستید ؛ هم سطح نیاز و خواست شما، امکان برگزاری هر نوع کلاس خصوصی عکاسی در تهران  برای علاقمندان مقدور است.

 توصیه همیشگی ما شرکت در کلاس عکاسی گروهی

  • در کلاس عکاسی گروهی شما شهریه کمتری می پردازید.
  • زمان بیشتری درگیر آموزش عکاسی هستید و فرصت بیشتری برای تمرین کردن دارید.
  • بادوستان و همکلاسی های باانرژی مثبت و علاقمندی آشنا می شوید.
  • عضوی از خانواده بزرگ باشگاه عکاسان دارالفنون با بیش از هفت هزار نفر عضو می شوید.
  • میتوانید هزینه ما به التفاوت شهریه کلاس عکاسی خصوصی درتهران باکلاس عکاسی گروهی را تجهیزات عکاسی بخرید.
  • کلاس عکاسی گروهی و کلاس عکاسی حضوری همیشه بر سایر انواع آموزش عکاسی مقدم است.

کلاس عکاسی خصوصی درتهران ؛ فقط ویژه شهروندان تهرانی نیست؛

سایرهموطنان عزیزمی توانند در کلاس عکاسی خصوصی درتهران ، شرکت نمایند. امور هماهنگی جهت اقامت درهتل های همجوار ،برای علاقمندان به ثبت نام درکلاس عکاسی خصوصی درتهران ؛ توسط معاونت هماهنگی و برنامه ریزی دارالفنون انجام خواهدشد. اما متاسفانه استاد تدین فرصت مسافرت به شهر ستان ها برای برگزاری کلاس آموزشی خصوصی را ندارند و تدریس در شهرستان ها تنها در صورتی  مقدور است که به صورت ورکشاپ عمومی با حداقل بیست شاگرد برگزار شود. هزینه برگزاری ورکشاپ های آموزشی در شهرستان ها به طور میانگین به ازای هر روز ۸ ساعت آموزش  وحداکثر در سه روز متوالی در یک ماه طراحی میشود و زمان برگزاری چنین دوره هایی حداقل یک ماه پس از هماهنگی می باشد و امکان برگزاری دوره به صورت فورس ماژور وجود ندارد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://darolfunun.com/?p=5558
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

1 نظر در مورد کلاس عکاسی خصوصی درتهران 66573000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اموزشگاه عکاسی حرفه ای وکلاس عکاسی خوب فقط اموزشگاه دارلفنون واقعااموزشگاه عکاسی تهران بهترازدارلفنون ندیدم.

    9

× سوالی دارید؟