ورود / ثبت نام
0

تبریک انتصاب محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری 

2734 بازدید
محمد حسین اسماعیلی
5/5 - (1 امتیاز)

تبریک انتصاب محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری

محمد مهدی تدین موغاری مدیر مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون در پیامی انتصاب آقای محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت.

تدین، در این پیام انتصاب محمد حسین اسماعیلی به سمت مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی را نوید بخش تحول و همدلی در مجموعه هنری و نقطه عطفی برای ارتقاء آموزش هنر دانست.

تبریک

متن پیام بدین شرح است:

خبر مسرت بخش انتصاب برادر ارجمند جناب آقای محمد حسین اسماعیلی؛ که هنرمندی فرهیخته، اهل قلم و چهره ای شناخته شده دربین اهالی فرهنگ و هنر هستند، نوید بخش تحول و همدلی در مجموعه هنری و نقطه عطفی برای ارتقاء آموزش هنر در کشوراست.
بدون شک تعامل شایسته با مجموعه آموزشگاه های هنری و بهره گیری از ظرفیت های بی نظیر استادان و هنرجویان،مدیری هنرمند، هنردوست و درد آشنا می طلبد.
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان، حسن تدبیر و درایت وزیر محترم فرهنگ و ارشاداسلامی جناب آقای دکتر اسماعیلی را ارج می نهیم و برای جامعه هنری  ایران اسلامی آرزوی روزهایی بهتر را داریم.

محمد حسین اسماعیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت استراتژیک بوده و سابقه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین،معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، عضو انجمن مدیریت راهبردی ایران، مدیر هنرستان موسیقی پسران تهران، دبیر شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری (تجسمی و موسیقی) استان تهران، دبیر هیئت رسیدگی به مؤسسات تک منظوره هنری(تجسمی و موسیقی) استان تهران، ریاست آزمون های مهارتی و کار و دانش استان قزوین، ریاست شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری استان قزوین، مؤسس هنرستان های هنرهای زیبای پسران و دختران قزوین و همچنین تألیف و نویسندگی کتاب تعلق سازمانی/ مدیریت راهبردی فرهنگی و چندین عنوان دیگر را در رزومه کاری خود دارد.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://darolfunun.com/?p=15910
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

0 نظر در مورد تبریک انتصاب محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

× سوالی دارید؟