ورود / ثبت نام
0

لنزهای تله فتو

3248 بازدید
لنز تله فتو
5/5 - (1 امتیاز)

لنز سرخود دوربین یک لنز همه کاره خوب است.اما اگر بخواهید به سوژه خود نزدیک تر شوید چه کار می کنید؟ می توانید موقعیت خود را تغییر دهید و خودتان به سمت سوژه بروید اما گاهی اوقات این کار ساده ای نیست.

یک را دیگر استفاده از لنز تله فتو (فاصله کانونی زیاد)است.اگر آن ها را به دوربین خود وصل کنید کمی عجیب و غریب به نظر می رسند اما برای این که بتوانند سوژه را به شما نزدیک تر کنند باید خیلی بزرگ باشند. بعضی از لنزها مستقیما به دوربین شما وصل می شوند و برخی دیگر در جعبه ای قرار دارند که همراه با لنز ارایه می شود.لنزهای تله فتو می توانند فاصله کانونی دوربین را تا هشت برابر افزایش دهند.انواع و اقسام عکس ها را می توانید با آنها بگیرید: می توانید از آن ها در کنسرت ،بناها،زوم کردن به سمت سوژه یا ثبت جزییات در یک منظره استفاده کنید.

یک ترفند

وقتی که از یک لنز تله فتو استفاده میکنید،تصویر شما پایداری کمتری نسبت به زمانی دارد که از یک لنز استاندارد استفاده می کنید.چون روی سوژه زوم کرده اید ،بنابراین هرتکان کوچکی در عکس چند برابر خواهد شد . می توانید با استفاده از یک سه پایه این مشکل را برطرف کنید.

لنزهای تله فتو فاصله کانونی لنز دربین شما را افزایش می دهند و زوم کردن به سمت سوژه را امکان پذیر می سازند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://darolfunun.com/?p=1561
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

3 نظر در مورد لنزهای تله فتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. لنز های تله فتو و سوپر تله فتو متاسب سوژه های خطرناکی مثل حیات وحش هست و بسیار عکس های جذابی میشه با این لنزا ثبت کرد تشکر از مقاله های کاملتون 🙏🏻❤

    1

  2. بازتاب: سیمین
  3. اموزشگاه عکاسی حرفه ای وکلاس عکاسی خوب فقط اموزشگاه دارلفنون واقعااموزشگاه عکاسی تهران بهترازدارلفنون ندیدم.

    19

× سوالی دارید؟