ورود / ثبت نام
0

دبیرستان دوشهید درقاب انیمیشن

2826 بازدید
4.3/5 - (6 امتیاز)

خاطرات دبیرستان دوشهید در قاب انیمشن روایت خواهد شد.

مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون، قصد تولید مجموعه انیمیشن و انتشار کتاب خاطرات دبیرستان دوشهید با هدف ثبت و ضبط بخشی از خاطرات دبیران ودانش آموختگان این دبیرستان را دارد.

دبیرستان دوشهید واقع در میدان خراسان به عنوان یکی از تاثیر گذارترین دبیرستان های شهر تهران بود و بخشی از خاطرات ساکنین مناطق 12 و 15 را تشکیل می داد، که متاسفانه با احداث ایستگاه مترو تخریب شد.

مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون، از قصدخود برای  تولید مجموعه انیمیشنی و انتشار کتاب خاطرات دبیرستان دوشهید با هدف ثبت و ضبط بخشی از خاطرات دبیران و دانش آموختگان این دبیرستان خبرداد.

دبیرستان دوشهید

دبیرستان دوشهید

براساس اعلام روابط عمومی این مرکز آغاز مراحل پیش تولید این اثرو طراحی تعدادی از شخصیت ها من جمله استاد علی جعفری مدیر اسبق این دبیرستان آغاز شده است.

مدیر مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون هدف از این اقدام را ثبت تاریخ شفاهی و معرفی یکی از الگوهای موفق همدلی برای نظام آموزش و پرورش کشور اعلام کرد .

محمد مهدی تدین موغاری با اعلام این مطلب گفت تمام شخصیت های داستان براساس شخصیت های واقعی انتخاب شده و داستان این مجموعه روایت خاطرات مستند است و  به طور خاص به همدلی ومشارکت موثر کادر آموزشی و دانش آموزان برای تحقق مسولیت های اجتماعی می پردازد.
تولید این اثر به صورت انیمیشن دو بعدی درقالب Cutout Animation انجام  و شخصیت های داستان به لحاظ شباهت ظاهری به شخصیت های اصلی بسیار نزدیک هستند.

روابط عمومی مرکزآموزش های هنری و سینمایی دارالفنون از دانش آموختگان و دبیران این دبیرستان که خاطرات، عکس ها و یافیلم هایی از این دبیرستان دارند خواست این مرکز را در تولید این اثر یاری نمایند. علاقمندان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های4-66566052 درساعات اداری اطلاعات لازم را اخذ ویا از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی این مرکز اطلاعات خود را ارسال نمایند

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://darolfunun.com/?p=16257
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

1 نظر در مورد دبیرستان دوشهید درقاب انیمیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. آخ آخ که چه دورانی بود حیف تخریب شد باید ثبت ملی میشد
    خیلی نخبه تحویل جامعه داد یکیش من

    9

× سوالی دارید؟