ورود / ثبت نام
0

آموزش منوی دوربین نیکون

3043 بازدید
دوربین عکاسی نیکون 780
5/5 - (1 امتیاز)

آموزش منوی دوربین نیکون و کانن

اغلب عکاسان جوان، دوربین کانن را به دوربین نیکون Nikon ترجیح می دهند، اگر علت آن را بپرسید ساختار دوربین های کانن را User friendly می دانند در صورتی که دوربین نیکون ساختاری پیچیده و تو در تو دارد.
اگر شما با یکی از مدل های دوربین عکاسی کانن Canonکار کنید با اندکی دقت می توانید با تمام دوربین های کانن کارکنید.
اما دوربین نیکون چنین ساختاری ندارد. مطالعه کامل بروشور آموزش منوهای دوربین نیکون، برای هر مدل با سایر مدل ها متفاوت است.

آموزش منوی دوربین نیکون

آموزش منوی دوربین نیکون

دوربین عکاسی کانن بهتر است یا نیکون

  • اما به راستی این پیچیدگی می تواند دلیلی بر نقص دوربین نیکون باشد؟
  • آیا این موضوع به عنوان مزیتی برای دوربین های نیکون محسوب می شود؟
    در این مقاله قصد داریم به آموزش منوی دوربین های نیکون بپردازیم.

از آنجایی که تنوع مدل ها در دوربین عکاسی نیکون نیاز به آموزش های مفصل تری دارد مطالب این مقاله را هر چند روز یک بار افزایش خواهیم داد تا با مدل های متنوع تری آشنا شوید .
لذا به شماخواننده گرامی توصیه می کنیم هر چند وقت یکبار مقاله را مرور کنید تا اشراف بیشتری به موضوع آموزش منوی دوربین نیکون پیدا کنید و اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

نیکون برای ایرانی ها سختگیر است

اگر از کشور ایران بخواهید به وب سایت اصلی شرکت نیکون متصل شوید، مشاهده می کنید حتی امکان اتصال یا بازدید مناسب  از سایت نیکون برای ایرانیان مقدور نیست و این نشان دهنده سختگیری شرکت نیکون در تحریم ایرانیان است. دریافت خدمات از شرکت نیکون برای ما ایرانی ها مقدور نیست و همین امر هم موجب شده تا عده ای با سوء استفاده از عدم آگاهی عمومی مردم خود را نمایندگی نیکون در ایران معرفی کنند. تعداد این نمایندگان قلابی کم هم نیست با جستجویی ساده در اینترنت با چندین شرکت مواجهه خواهید شد که خود را نماینده شرکت نیکون معرفی می کنند . این درحالیست که وب سایت رسمی نیکون هیچ اشاره ای به این موضوع نکرده است، چه برسد به اینکه نماینده ای درایران داشته باشد.

آموزش منوی دوربین نیکون به دلیل همین محدودیت ها وعدم دسترسی به کاتالوگ ها و اطلاعات دوربین های نیکون کمی سخت است.

اخیرا در آموزشگاه عکاسی دارالفنون فراخوانی را برای امانت گرفتن کاتالوگ (دفترچه راهنمای استفاده از دوربین های نیکون انجام داده ایم تا با ترجمه کاتالوگ های موجود،  این مشکل را برای تمام عکاسانی که دوربین عکاسی نیکون دارند، حل کنیم.

آموزش منوی دوربین نیکون برای عکاسان حرفه ای پیچیده نیست. کارکردن با دوربین های مختلف صرف نظر از نوع برند و مدل برای عکاسان حرفه ای و یا افرادی که علاوه بردانش عکاسی به زبان انگلیسی تسلط دارند کار دشواری نیست.
اگر شما نیز علاقمند به آموزش منوی دوربین نیکون خود هستید لطفا این مقاله راپیگیری فرمائید.

وجوه اشتراک و افتراق دوربین عکاسی کانن و نیکون

تقدم شاتر در دوربین های عکاسی کانن با TV ودر دوربین های نیکون با (S) نشان داده می شود. اعداد شاتر برحسب کسری از ثانیه است.

تقدم دیافراگم، یک حالت نوردهی نیمه اتوماتیک است که در آن دیافراگم توسط عکاس کنترل و سایر تنظیمات از قبیل سرعت شاتر و ISO می تواندتوسط دوربین به صورت خودکار محاسبه و تنظیم شود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://darolfunun.com/?p=14778
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

0 نظر در مورد آموزش منوی دوربین نیکون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

× سوالی دارید؟