ورود / ثبت نام
0

تقاضای منع توقیف برنامه وسریال تلویزیونی مجازبدلیل ممنوع التصویرشدن بازیگران یامجریان

3143 بازدید
توقیف-سریال
5/5 - (1 امتیاز)

توقیف سریال وفیلم های مجاز تضیع بیت المال و حقوق عامه

توقیف سریال یا فیلمی که قبلا اجازه پخش داشته و یک بارمجوز پخش را اخذ کرده است
ظلم به یک تیم ساخت و تولید فیلم وسریال و مواخذه یک ملت بخاطرخطای یک فرد است.

توقیف-سریال

توقیف-سریال

اساساً توقیف یک اثر هنری به واسطه آنکه یکی از عناصرش از خطوط قرمز عبور کرده،حذف یک اثر هنری،ظلم به عموم نقش آفرینان در تولید اثر و تضییع بیت المال وحقوق عامه است.
متاسفانه به محض اینکه یک بازیگر یا کارگردان از خطوط قرمز در فضای رسمی کشور عبور می‌کند، آثاری که آن بازیگر نقش آفرینی کرده یا آن کارگردان، خلق نموده بایگانی می‌شود و از پخش مجدد این آثارممانعت می‌شود.
آیا منصفانه است به واسطه تخطی یک بازیگر از خطوط رسمی کشور،شماری از فیلم‌ها،سریال ها وبرنامه های متعدد تلوزیونی کنار گذاشته شوند و بدین ترتیب ثمره تلاش تمامی عوامل آن‌ها از جمله تهیه کننده، کارگردان، نویسنده، مجموعه بازیگران، فیلمبردار، صدابردار، طراح صحنه، آهنگساز و مجموعه بزرگی که درخلق این آثارنقش داشته‌اند،نادیده ومیلیارهاتومان بودجه بیت المال تضییع شود.
طبق بند دوم اصل ۱۵۶ فصل یازدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی‌های مشروع، جزو پنج وظیفه اصلی قوه قضائیه در راستای پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی است که مسئولیت تحقق بخشیدن به عدالت در جامعه را بر عهده دارد.طبق ماده ۲ دادستان هر حوزه قضایی مکلف است در صورت عدم اجرا یا نقض حقوق عامه یا قریب الوقوع بودن آن به تعقیب کیفری متهمان ناقض حقوق عامه در چارچوب جرم و مجازات‌ مذکور در قانون بپردازد یا در صورت تعلل دستگاه مربوطه یا اشخاص حقوقی و حقیقی ذیربط تذکر دهد یا تدابیر پیشگیرانه را انتخاب کند یا در چارچوب ماده ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری دستور توقف اقدامات صادر کند.

طرح ومطالبه این امر ودرخواست از ریاست محترم قوه قضائیه  اقدامی است در راستای عدالت ودغدغه های فرهنگی ،توسط افرادی که قصد دارند قدم های کوچکی  را در جهت اصلاح جامعه بردارند .
شمانیزمی توانیدبا امضای درخواست وانتشار پست یاریگراین مطالبه فرهنگی هنری باشید. کلیک برروی لینک

توقیف-سریال

توقیف-سریال

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://darolfunun.com/?p=4806
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

0 نظر در مورد تقاضای منع توقیف برنامه وسریال تلویزیونی مجازبدلیل ممنوع التصویرشدن بازیگران یامجریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

× سوالی دارید؟