ورود / ثبت نام
0

کلاس گویندگی استادمدقالچی ازپنجشنبه 2 بهمن ماه

8548 بازدید
گویندگی و مجری گری 
5/5 - (1 امتیاز)

کلاس گویندگی استادمدقالچی ازپنجشنبه 2 بهمن ماه آغاز می شود.

این رشته با هدف تربیت نیروی انسانی مورد نیاز و ارائه آموزش های کاربردی مورد نیاز در عرصه گویندگی و دوبلاژ  برگزار می شود.
برای همکاری به عنوان گوینده یادوبلور با مراکزی چون صدا وسیما، برنامه های رادیویی، استودیو های دوبلاژ فیلم، شرکت های فیلمسازی و تبلیغاتی تنها داشتن صدای خوب کافی نیست.باید آموزش های لازم برای تقویت صدای خود را ببینید.

ارتقاء مهارت در فن بیان برای بازیگران و مجریان برنامه های تلویزیونی و رادیویی 

حتی اگر هم اکنون به عنوان مجری، گوینده و یا دوبلور فعالیت می کنید. به یاد داشته باشید که ارتقاء مهارت در فن بیان برای بازیگران و مجریان برنامه های تلویزیونی و رادیویی نیز لازم و ضروری است. 

آموزش فن بیان توسط استاد نصراله مدقالچی 

یکی از بی نظیرترین فرصت های آموزشی برای گویندگی و دوبله، تجربه اندوزی و بهره مندی از تجربیات یک استاد پیشکسوت است.  آموزش گویندگی توسط استاد ارجمند جناب آقای نصراله مدقالچی در آموزشگاه دارالفنون برگزارخواهدشد.
علاقمندان می توانندجهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با واحد آموزش دارالفنون به شماره 66573000 تماس حاصل نمایند.

 کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت محدود 

یکی از ویژگی های مهم آموزشگاه سینمایی دارالفنون رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی است.

  1. تعداد نفرات حاضر در کلاس های حضوری رشته گویندگی دارالفنون، محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.
  2. ضد عفونی کلاس ها بعد از برگزاری هرکلاس به صورت منظم توسط کادرخدماتی انجام می شود.
  3. تهویه کلاس های آموزشی مطلوب است. تا اتمام کلاس تهویه مطبوع کنترل می شود.
  4. استفاده از ماسک درطول برگزاری کلاس و درتمام محیط آموزشی اجباری است.
  5. ظرفیت تعدد افراد در راهرو وفضای عمومی آموزشگاه کنترل می شود.

 

استاد نصراله مدقالچی

استاد نصراله مدقالچی

کارِ ماعشق است وما را بهرِ آن آورده اند
هر کسی را بهرِ کاری در جهان  آورده اند

ما شما رابه یادگرفتن مشتاق می کنیم
دارالفنون جایی برای حرفه ای شدن است.

درست است کمی سخت می گیریم اما
استعدادهای زیادی راکشف و شکوفا کرده ایم.

 آشنایی با استاد گویندگی نصراله مدقالچی

در دنیای سینما، تلوزیون ، دوبله و گویندگی، کمتر علاقمندی وجود دارد که نام استادنصراله مدقالچی را نشنیده باشد.
مدیردوبلاژ، دوبلور، گوینده و مدرس پیشکسوت گویندگی و دوبلاژ ایرانی است. صدای مخملی و زیبا و نقش ها وصداسازی های ماندگارش بخشی از خاطرات ملت ایران است.
وی دارای درجه یک هنری در رشته گویندگی و دوبله از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

گویندگی

استاد نصرالله مدقالچی

صدای استاد مدقالچی را کجاها شنیده ایم

از فیلم های مهم تاریخ سینما تا فیلم های درحال نمایش و از گویندگی برای متن های دلنشین و فراموش نشدنی تا تیزرهای تبلیغاتی صدای او طنین انداز است. به جای شخصیت های برجسته ای چون ژان گابن، آنتونی هاپکینز، جین هگمن و مایکل آنسارا گویندگی کرده است. دکلمه  زیبای آنشرلی از دیگر خاطرات ما با صدای اوست.

  • خوب بد زشت
  • نقاب زرو
  • سکوت بره ها
  • نابخشوده
  • دزدان دریایی کارائیب
  • ماجراهای تن تن
  • سلطان تبهکاران
  • تسخیرناپذیران
  • فرودگاه 1975
  • هری پاتر وسنگ جادو
  • بخاطر چند دلاربیشتر
  • وبسیاری دیگر با صدای ایشان جاودانه شدند.

برای داشتن  اطلاعات بیشتر از این استاد شهیر گویندگی و دوبلاژ با کلیک برروی نصراله مدقالچی به ویکی پدیا متصل شوید

 

گویندگی

درخصوص دوره فن بیان و گویندگی

در دوره فن بیان و گویندگی ابتدا با اصول وروش های فن بیان آشنا می شوید. اصلاح گفتار و خوانش صحیح کلمات از نکات ارزنده ای است که در این دوره به شما آموزش داده می شود. این دوره ترکیبی از دانش ، دقت ، تجرب و مهارت است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://darolfunun.com/?p=5486
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
کارشناس شماره 1
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

116 نظر در مورد کلاس گویندگی استادمدقالچی ازپنجشنبه 2 بهمن ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بازتاب: buy essay cheap
  2. بازتاب: mylan-tadalafil
  3. بازتاب: buy cheap viagra online australia
  4. سلام من قبلا دوره گویندگی را در آموزشگاه دیگری گذارندم آیا میتونم در دارالفنون ادامه دوره را بگذرانم یا باید از اول شروع کنم

    2

    1. سلام تفاوتی نداره دوره فن بیان و گویندگی با استاد مدقالچی ترم دوم و سوم نداره و اگر شما قصدتون این است که در کلاس استاد مدقالچی شرکت کنید فقط همین دوره در آموزشگاه دارالفنون تدریس میشه

      5

    1. کلاس ها ی استاد مدقالچی برای بزرگسالان از 15 سال به بالا برگزار می شود ، البته خودتان می توانید در این کلاس ثبت نام بفرمائید و پس از فراگیری با حوصله براساس اصول فن بیان به فرزندتان آموزش دهید

      4

  5. من سال گذشته دوره فن بیان استاد مدقالچی را گذراندم و نتونستم در امتحان پایان دوره شرکت کنم چون از ایران به کانادا مهاجرت کردم. می خواستم بدونم امکان آزمون مجدد غیر حضوری برای من وجود داره تا بتونم مدرکم را بگیرم چون تحقیق کردم در اینجا مدارک دارالفنون خیلی ارزش داره ممنون میشم پاسخ را به ایمیلی که ثبت کردم برام بفرستید.

    2

    1. سلام بله چنین امکانی وجود دارد. از طریقصفحه اول سایت آموزشگاه سینمایی دارالفنون ثبت نام بفرمائید و داخل پنل کاربریتون به واحد آموزش تیکت بدهید و در خواست قرار گرفتن نام شما در لیست آزمون ایرانیان خارج کشور را بفرمائید تمهیدات لازم برای آزمون شما انجام و مدارک پایان دوره برای شما صادر خواهد شد.

      4

    1. کلاس استاد مدقالچی در دارالفنون فقط کلاس حضوری است. ولی کلاس مجریگری استاد علیرضا علیا به صورت مجازی هم برگزار می شود.

      3

  6. این تجربه را کامنت می گذارم امیدوارم برای سایر علاقمندان هم مفید باشه. من قبل از اینکه در دارالفنون ثبت نام کنم چند تا کلاس گویندگی دیگر هم رفته بودم و فقط بخاطر اسم و رسم استاد مدقالچی آمدم دارالفنون ثبت نام کردم. واقعا فضای صمیمی و مدیرت فوق العاده خوب آموزشگاه دارالفنون با تمام جاهایی که قبلا دوره گذراندم غیر قابل مقایسه است و پشتیبانی دارالفنون از هنرجویانش بی نظیره خواستم از زحمات پرسنل و مدیریت آموزشگاه دارالفنون تشکر کنم و توصیه کنم اگر دوست دارید توی این رشته ها فعالیت کنید دارالفنون عالیه .حتی اگر گمنام ترین استاد را بیاره مطمئن باشید رضایت خواهید داشت البته استاد مدقالچی که واقعا عالی هستند.

    5

  7. سلام ببخشید من به مجریگری علاقمندم و دوست دارم بتونم با اعتماد به نفس کامل تو جمع های شلوغ سخنرانی کنم آیا کلاس فن بیان استاد مدقالچی برای من مفیده ممنون میشم پاسخم را بدهید

    7

    1. سلام فن بیان در سه رشته آموزشی (گویندگی ، مجریگری ، بازیگری ) وجود دارد و همگی باهم مرتبط هستند ولی در هر رشته ای بنا به اقتضائات آن رشته تفاوت هایی دارد . کلاس فن بیان و گویندگی استاد نصراله مدقالچی به تقویت مهارت های خوانش متن می پردازد و برای مجریگری بهتر است در کلاس مجریگری دارالفنون که توسط استاد علیرضا علیا تدریس می شود شرکت بفرمائید. البته اغلب عزیزانی که مثل شما به تقویت اعتماد به نفس و زبان بدن نیاز دارندمی توانند علاوه بر کلاس های فن بیان و گویندگی استاد مدقالچی دوره مجریگری را هم بگذرانند.

      7

  8. سلام و خسته نباشید عرض میکنم به تیم پرقدرت دارالفنون. برای من توفیقی بود که دو کلاس فن بیان وگویندگی با امپراطور صدا استاد نصراله مدقالچی و کلاس مجریگری با استاد نازنین علیرضا علیا را در موسسه وزین دارالفنون بگذرانم . به تمام عزیزانی که قصد شرکت در دوره های دارالفنون را دارند توصیه می کنم پس از گذراندن کلاس فن بیان با استاد مدقالچی،برای تکمیل آموخته ها وتجربه ای جذاب و دلنشین حتما در کلاس مجریگری استاد علیرضا علیا نیز شرکت کنند.

    4

  9. هنر دوبله و هنر گویندگی تجربه ای جذاب است و خوشا آنکه با صدای نوازش گر استاد مدقالچی به انسان آموزانده شود. آخرین بازمانده از نسل گلادیاتورها ، سایه شون مستدام

    4

  10. پاسخ های تند و تیز با استدلال های واقعی و توصیف همه چیز فقط از عهده استاد توانمندی چون استاد مدقالچی عزیز برمی آید. آرزو دارم در این کلاس شرکت کنم و به رویای کودکیم برسم.

    5

  11. وای صداش آدم را دیوونه میکنه استاد مدقالچی حنجره طلایی بالالایی صداش آدم مست میشه
    آنه ! تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت
    وقتی روشنی چشمهایت
    در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود
    با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکیت
    از تنهایی معصومانه دستهایت
    آیا می دانی که در هجوم دردها و غم هایت
    و در گیر و دار ملال آور دوران زندگیت
    حقیقت زلالی دریاچه نقره ای نهفته بود؟
    آنه !
    اکنون آمده ام تا دستهایت را
    به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری
    در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی
    و اینک آنه شکفتن و سبز شدن در انتظار توست… در انتظار تو

    9

  12. استاد مدقالچی فکر کنم هشتادسالشون باشه پنجاه سال پیش تو فیلم محمد رسول الله هنوز صداش توی گوشمه ابوسفیان : محمد از قلب ها وارد می شود نه از دیوار ها و این پیروزی جاودانه است … خیلی صداش بیسته

    3

    1. رعایت اصول فن بیان باعث اصلاح گفتار و کنترل لهجه نیز خواهد شد. البته به تمرین و ممارست زیادی پس از پایان دوره آموزشی هم نیاز دارد

      2

    2. درود برشما ، اصولا بکارگیری اصول و تکنیک های فن بیان و گویندگی در اصلاح لهجه و نحوه گویش بسیار تاثیر گذار است.

      10

  13. سلام از اینکه برای معرفی هنرجویان خود از طریق رادیو دارالفنون تلاش می کنید سپاسگزارم بخاطر لطف آموزشگاه از طریق سایت دارالفنون چندین تهیه کننده با من تماس گرفتند و باعث شد که کار کنم . ممنون از دارالفنون عزیز

    7

  14. I’ve been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It is pretty worth enough for me. In my view, if all web owners and bloggers
    made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

    4

  15. کلاس ها بی نظیر ،صدای استاد عالی تدریسشون خوب ولی شرمنده اخلاقشون مزخرف . چند تا دوره مختلف در دارالفنون گذراندم چون واقعا آموزشگاه بی نظیریه و استادانش عالی هستند ولی بر خلاف سایر استادان دارالفنون استاد مدقالچی خیلی بد اخلاقه نمیدونم شاید هم خیلی سخت گیره….

    3

  16. نصراله مدقالچی همون ابوسفیان در محمد رسول الله، همون ایلاک والاک در خوب بد زشت و یا جفری راش در دزدان دریایی کارائیب است او به واقع همان ژان گابن در دسته سیسیلی هاست اگرچه گاهی طبعی شورانگیز و احساسی چون آنه در آنشرلی دارد.کلاس های فن بیان و گویندگی او در دارالفنون زیستن در تمام این فیلم ها با صدای جادویی امپراطور صداست.همین و بس

    2

  17. You actually make it seem really easy with your presentation however I to find this topic to be really one thing which I feel I might by no means understand.
    It seems too complicated and extremely broad for me. I am looking forward to your subsequent post, I’ll attempt to get the hold of it!

    6

  18. درود و احترام خود را باکمال ادب و تواضع به استاد عزیزم جناب استاد نصراله مدقالچی نثار میکنم ای کاش میشد بوسیله ارسال صوت و ویدیو این پیام را ارسال می کردم تا بتوانم عمق ارادت و محبتم را ارسال کنم. به عنوان یکی از هنرجویان کوچک آموزشگاه معظم دارالفنون باعث افتخار است که توفیق حضور در کلاس فن بیان وگویندگی استاد مدقالچی عزیز را در یکی از منظم ترین و بهترین آموزشگاه های کشور داشتم. سپاسگزار لطف و مهر یکان یکان کارکنان محترم دارالفنون عزیز هستم. با احترام ادرینا کیمیایی هنرجوی کلاس فن بیان وگویندگی دوره بهمن 1401

    12

  19. با درود من به بازیگری علاقمندم میخواستم بدونم دارالفنون کلاس های بازیگری هم داره

    11

    1. سلام وقت بخیر، بله کلاس های بازیگری 10 جلسه 3 ساعته می باشد توسط مجری،گوینده و بازیگر صاحب نام صدا و سیما استاد علیرضا علیا

      5

  20. من از طریق سرچ گوگل و به طور کاملا اتفاقی با دارالفنون آشنا شدم و دوره گویندگی استاد مدقالچی من را جذب کرد و در آموزشگاه ثبت نام کردم میتونم بگم 10برابربیشتر و باکیفیت تر از انتظارم بود.غیر از اینکه خیلی چیزها یادگرفتم حالم هم خیلی بهتر شد کلاس های دارالفنون واقعا یک حس وحال خوبی داره و هنرجوهاشم خدایی خیلی سطح کلاس و پرستیزشون بالاست لذتی که توی این 7جلسه کلاس از آموزش بردم توی 4 سال دانشگاه نبردم. سایه استادمستدام باشه

    13

  21. Nice post. I was checking constantly this weblog and I’m impressed!

    Very helpful info particularly the final part 🙂
    I take care of such info a lot. I used to be looking for this certain information for a long time.
    Thank you and good luck.

    11

    1. سلام وقت به خیر آموزشگاه تا 13 فروردین بسته هست و نمیتونیم حضوری در خدمتتون باشیم اما اگر سوالی دارید میتونید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید و یا از طریق سایت ثبت نامتون در کلاس آموزش گویندگی تکمیل کنید

      13

    1. سلام دوست عزیز بله همه دوره ها در سال دید افزایش شهریه دارند قبل از اتمام سال ثبت نام خود را تکمیل کنید

      12

  22. چقدر آدم انرژی میگیره از اینکه میبینه استاد مدقالچی با این سن و سالشون با انرژی و پرحرارت دارند تدریس می کنند. واقعا از دارالفنون ممنونم برای این فرصتی که ایجادکرده تا با شهریه منصفانه از تجربیات یک استاد حرفه ای استفاده کنیم.واقعا وقتی این اساتید نباشند کی میخوادجاشون راپرکنه، به همه کسانی که قصد یادگیری فن بیان وگویندگی رادارند میگم فرصت از دست ندهید انشاالله که استاد سالها زنده باشند ولی آخرین روزهای عمرشون را برای کسب تجربه ازایشون ازدست ندهید. من هنوز افسوس میخورم سال 90 میخواستم برم کلاس استادسمندریان ونرفتم وسال 91 ایشون فوت کردند. افسوس میخورم کاش زودتر پیش ایشون هم دوره راگذرانده بودم.

    15

    1. سلام دوره جدید آموزش گویندگی تکمیل ظرفیت شده می تونید برای دوره بعدی پیش ثبت نام کنید با شماره 66572000 تماس بگیرید

      17

  23. من میخواستم سری پیش ثبت نام کنم دوره گویندگی استاد مدقالچی ظرفیت تکمیل شد چطور برای دوره بعدی پیش ثبت نام کنم؟

    36

    1. آموزشگاه دارالفنون میدان انقلاب هست خیر میتونید از طریق سایت هم ثبت نام کنید از طرف واحد اموزش برای برگزاری کلاس ها باهاتون تماس گرفته میشه

      30

× سوالی دارید؟