ورود / ثبت نام
0

هنرجویان دارالفنون افتخار آفرینان دومین عهدواره چله مهدویت

2016 بازدید
دومین عهدواره چله مهدویت
5/5 - (1 امتیاز)

هنرجویان دارالفنون افتخار آفرینان دومین عهدواره چله مهدویت شدند

به گزارش رادیو دارالفنون،سه تن از هنرجویان رشته گویندگی مرکزآموزش های هنری وسینمایی دارالفنون در دومین عهدواره چله مهدویت افتخار آفریدند. بر اساس این گزارش انتخاب آثار سراسری برتر دومین عهدواره چله مهدویت بخش خوانش متن، شعر ، نثر و پادکست در شهرستان قرچک توسط هیئت داوران انجام شد. داوری آثار راه یافته به دومین عهدواره سراسری چله مهدویت در بخش خوانش متن، شعر، نثر و پادکست با حضور هیات داوران استاد رضا عبدالهی ، دکتر الهه پیامی و محمد جواد قبادپور در شهرستان قرچک با بررسی آثار رسیده به دبیرخانه عهدواره برگزار شد. در این دوره از عهدواره مجموعاً 345 شرکت کننده با 534 اثر حضور داشتند که نهایتاً پس از بررسی اولیه آثار تعداد 230 اثر به بخش رقابتی عهدواره راه یافتند.

دومین عهدواره چله مهدویت

دومین عهدواره چله مهدویت رتبه اول کشوری

در نهایت سرکار خانم ثنا رسولی با کسب رتبه اول کشوری و خانم ها فاطمه قویدل و تیارا جاهد نیز شایسته تقدیر شناخته و در روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه 1402 در مراسمی  که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد از ایشان تقدیر و لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت نمودند. 

ضمن عرض تبریک به این عزیزان کسب این افتخار را به هنرجویان و استادان مرکزآموزش های هنری وسینمایی دارالفنون، علی الخصوص جناب استاد نصراله مدقالچی، دوبلور پیشکسوت و استاد فن بیان وگویندگی دارالفنون و جناب آقای مهندس ایمان تدین مدیر رادیو دارالفنون تبریک عرض می نماییم.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://darolfunun.com/?p=21042
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

نظرات

0 نظر در مورد هنرجویان دارالفنون افتخار آفرینان دومین عهدواره چله مهدویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

× سوالی دارید؟