ورود / ثبت نام
0

مقررات آموزشی و انضباطی

هنرجوی گرامی لطفاً قبل از ثبت نام مقررات آموزشی و انضباطی را با دقت کامل مطالعه فرمایید:

۱ . ثبت نام یا واریز فیش ثبت نام در دوره های آموزشی این مرکز به منزله پذیرش مقررات آموزشی و انضباطی آموزشگاه است وهنرجو ضمن پذیرش زمان انتظارتاتشکیل دوره  حداکثر ۱فصل (سه ماه) از زمان ثبت نام ،متعهد می گرددتادر صورت انصراف برابر مقررات  آموزشی و انضباطی ۲۰% ازمبلغ کل شهریه راپرداخت نمایدوچنانچه زمان انتظار برای شروع دوره بیش از یک فصل (۳ماه)اززمان ثبت نام باشدهنرجوبه ادامه انتظار ویا انصراف مخیر خواهد بودودرصورت درخواست (انصراف بدون کسر مبلغ )محاسبه و کل مبلغ شهریه واریزی عودت می گردد . همچنین پذیرش انصراف هنرجو منوط به ارائه درخواست کتبی وتکمیل فرم انصراف در آموزشگاه بوده و حداکثر ۱۰ روز پس از تاریخ مذکور چک در وجه هنرجو صادر خواهد شد.

۲هنرجویان موظف اند نام مربی و شرح درس انتخابی رشته خود را مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام نمایند ،پس از ثبت نام هیچ گونه شکایتی در این خصوص مسموع نمی باشد:

  • در صورت انصراف قبل از شروع دوره ۲۰ درصد پس از شروع دوره ۳۰ درصد پس از گذشت یک جلسه ۵۰ درصد پس از گذشت ۲ جلسه ۶۰درصد پس از گذشت ۳جلسه ۷۰درصد پس از گذشت ۴ جلسه ۸۰ درصد و پس از آن ۱۰۰درصد شهریه کسر خواهد شد و در بیش از ۴ جلسه مبلغی عودت نخواهد گردید.همچنین مبنای برگزاری هرجلسه آموزشی 90 دقیقه می باشد و کلاس های 3ساعته ، 2 جلسه آموزشی محسوب می گردد .
  • در صورتی که شهریه به صورت اقساط دریافت گردد مبلغ اقساط پرداختی معیار نبوده و شهریه از کل محاسبه می گردد.
  • در  دوره هایی که به صورت مکمل و تخصصی در آموزشگاه برگزار می گردند( جلوه های ویژه ی رایانه ای،نورپردازی پرتره ومدلینگ،طراحی آلبوم دیجیتال و… همچنین کلاس هایی که به صورت خصوصی ثبت نام شوند) امکان انصراف وجود ندارد و هنرجو موظف است در صورت انصراف، کل شهریه دوره آموزشی را بپردازد و صرف شرکت نکردن در کلاس نافع تعهدات مالی هنرجو نمی باشد.
  • کلیه تخفیف هایی که بابت پرداخت نقدی، تخفیف تجمیعی ، تخفیفات سازمانی، تخفیفات مناسبتی و یا سایر تخفیفات  بر روی شهریه اعمال می گردد، در صورت انصراف، ملغی می گردد.

۳ .  هنرجویان برای تکمیل ظرفیت ثبت نام و شروع دوره در مدت انتظار به سر خواهند برد تا از طرف آموزشگاه با ایشان تماس گرفته شود .

۴ . هنرجویان موظفند هر نوع نارضایتی خود را در مورد سیستم آموزشی، نحوه تدریس، امکانات و یا سایر موارد ابتدا به صورت شفاهی به مربی خود و سپس به معاونت آموزشی اعلام نماید و در صورت لزوم موضوع را به صورت مکتوب به مدیر آموزشگاه اعلام نموده و مدیر آموزشگاه موظف است ضمن بررسی موضوع نسبت به حل آن اقدام نماید.

۵ . آموزشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به بکارگیری یا معرفی کارآموزان به مراکز کار ندارد.

۶ . هنرجویان می بایست تمامی شهریه دوره آموزشی را طی مهلت مقرر تسویه نموده و آموزشگاه مجاز خواهد بود از ورود بدهکاران به کلاس ممانعت بعمل آورده و هیچ گونه مسئولیتی نسبت به برگزاری آزمون و اعطای گواهینامه به بدهکاران ندارد.

۷ . هنرجویانی که بیش از سه جلسه غیبت داشته باشند از امتحان پایان ترم محروم می گردند و در صورت علاقمندی به ادامه تحصیل موظف به تکرار ترم تحصیلی و پرداخت شهریه مجدد می باشند .

۸ . هنرجویان موظف به نگهداری و دقت در استفاده از ابزار و وسایل آموزشی آموزشگاه بوده  و در صورت بروز حادثه و هر نوع خسارت متعهد به جبران خسارت می باشند.

۹ . هنرجویان فقط در روزها و ساعاتی که کلاس دارند مجاز به حضور در آموزشگاه می باشند و جهت حضور همراه داشتن کارت هنرجویی صادره الزامیست .

۱۰ . آوردن همراه در محیط آموزشی و کلاسها ممنوع است.

۱۱ . آموزشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به برگزاری آزمون مجدد برای غائبین ندارد و در صورتی که شخصی در امتحانات پایان دوره غیبت نماید موظف به تجدید مهارت و پرداخت شهریه خواهد بود .

*باتوجه به اینکه در زمان کرونا کلاس ها با یک سوم تعداد هنرجویان برگزار می گردد درصورت انصراف هنرجویان پس از شروع دوره مبلغی عودت نخواهد شد و هنرجو موظف به پرداخت کلیه شهریه می باشد.

در صورت وقوع مسائل غیر اخلاقی و یا اخلال در محیط آموزشی توسط هنرجویان رای کمیته آموزشی آموزشگاه نافذ بوده و می تواند حسب مورد شامل موارد ذیل باشد :

۱- اخراج از کلاس و درج در پرونده آموزشی هنرجو

۲- اخراج از محیط آموزشی از ۱ تا ۳ جلسه

۳- تجدید مهارت با پرداخت شهریه مجدد

۴- محرومیت از ادامه تحصیل بدون عودت شهریه

۵- معرفی به مراجع قضایی و انتظامی

ثبت نام آنلاین به صورت زیر می باشد :

پس از مطالعه قوانین آموزشگاه برروی لینک زیر کلیک کرده و پس از مطالعه دوره های مورد نظرمبلغ آنرا از طریق درگاه الکترونیکی بانک ملت پرداخت کرده و سپس فرم دوره مورد نظر را پر کرده و ارسال فرمایید

قوانین آموزش مجازی دارالفنون:

جهت استفاده از آموزش مجازی ابتدا متن قوانین ارسالی را مطالعه و تایید فرمایید تا امکان دسترسی برای شما فراهم و لایسنس دوره به همراه لینک دانلود نرم افزار در پنل شما بارگذاری شود

توجه داشته باشید ، شما با ثبت نام در دوره آموزشی فقط حق استفاده از محتوا آموزشی را جهت یادگیری خود دارید و امکان استفاده از لایسنس دوره فقط مختص به شخص شما بوده و به هیچ عنوان حق فروش یا بازنشر آن را ندارید و رمز عبور و کد کاربری شما نباید در اختیار فرد دیگری قرار گیرد

شما میتوانید نرم افزار را روی یک دستگاه (که شما به واحد پشتیبانی اعلام نموده اید ) نصب و محتوا آموزشی را مشاهده فرمایید .

IP سیستم شما به محض ورود به نرم افزار ذخیره و چنانچه فیلم ها از طرف شما بازنشر داده شوند ، جبران خسارات مادی و معنوی و عواقب قانونی آن بر عهده شما می باشد

لازم به ذکر است اگر از سیستم مکینتاش،لینوکس،ویندوز و اندروید استفاده می کنید میتوانید طی تیکت اعلام فرمایید تا دسترسی شما تغییر و لینک برنامه سازگار با سیستم شما از طرف واحد پشتیبانی ارسال شود

× سوالی دارید؟